Om mig Emma:


Emma heter jag.
Jag tävlar i slalom. Har nu gjort de i 5-6 år. Min intressen är att åka slalom, blogga, va med kommpisar, läsa, fota och såklart mycket mer.. Jag älskar att fota och jag knäpper mina bilder med min underbara Canon EOS 400D den är super bra. 
 
I storslalom och slalom kör jag på Rossignol. Men har även ett par Völkl skidor, superG.
Om ni undrar varför jag har svart för kinderna/munnen på bilden så har jag förfryst mej 2-3 ggr.
Och vill hälst inte ha mumiehud. Jag läste på en sida att man kan få det om man förfryser sig för många gånger..
Jag brukar höra av folk att jag har väldigt brett mellan benen när jag åker i störtlopps ställning. De är egentligen för att jag ska komma ner djupare och så, men erkänn att de ser lite kul ut ?
Just på den bilden har jag inte så brett, på en bild som min kompis pappa tog så hade jag säkert en och en halv meter. Hehe.

För ungefär en och en halv vecka sedan så gjorde jag mej illa i handen. Jag tränade superG och fick felskär och grånsla en port. Så jag fick åka in och röntga. Därför så kan jag inte skriva så fort. Men som tur var så var ingenting brutet. Men det var några blodkärl och sånt som hade gått sönder så därför var handen helt blå och uppsvälld som en fisk.. Haha

Emma


Kommentarer
Postat av: Alexandra - ♥

Ajdå.. Vad tråkigt att handen blev skadad. .:/

Hoppas den blir bra snart :)

2011-01-30 @ 23:45:58
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Denise

vilken rolig blogg, inte ofta nån bloggar om slalom :) själv tränade och tävlade jag lite slalom när jag var yngre så det är rätt så intressant att läsa! joo håller med det ser lite kul ut på bilden när du åker så brett :P

2011-01-31 @ 09:48:17
URL: http://denisemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0