5 Vad är kärlek för dig Emma

Hmm, den var svår.kärlek kan vara så mycket. Kärlek kan vara t.ex till en kille, till min familj, till ett djur, till ett kamera stativ. Alla möjliga sorters kärlek finns. Jag tänkte skriva precis som systern min, om hur kärleken är för mig. När man är kär, då kan man stå i ett rum fullt med personer men den ända man ser är just den,är man är med just den då känns det som om man aldrig vill göra någonting annat. Kärleken är fin, men den tar oftast slut. Men den lever ändå vidare. Kärlek kan göra riktigt ont. Som en kniv i magen, t.ex när Man ser den man är kär i med någon annan. Det behöver inte vara någon som den man är kär i tycker om. Det känns ändå som om han svikit en om han är med någon annan, tillochmed dens bästavänn.... Kärlek kan också, och är Oftast det mest underbara vi har. När man känner sig älskad känner man sig speciell, betydelsefull och glad. Jag blir ofta lite flummig när jag är med den jag gillar. *hihi* Kram Emma

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- awh !

2011-02-23 @ 13:53:13
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: FRIIDA

Var gärna med i dagens blogg! :D

2011-02-23 @ 19:00:05
URL: http://fayys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0