Dag 2 - Min Första Kärlek - Emma

Min första kärlek var nog när jag var typ två år. Jag frågade en liten kille om vi skulle gifta oss. Han vart super glad och vi kramades och började dansa.. Men min första "Real Love" Var nog för ungefär ett år sedan. Jag var helt kär i en kille. Vi vart tillsammans. Fast det tog slut efter ett halv år. Vi pratade nästan inte med varandra = inte bra.. Men det kanske var bra att det tog slut ändå. Det var lite jobbigt när det tog slut ändå. Allt och alla visste ungefär att vi var tillsammans. Så många frågade om det och sånt. Dock ångrar jag inte att jag var tillsammans med honom. Det var en bra tid och vi är bra vänner nu ändå. Så det var min första kärlek.. Haha tänk att jag skriver sånt härnt på internet, det kommer alltid att finnas kvar..

Men, vad gör man inte för sina läsare huh? ;)

Fast just nu är jag nog mest kär i mitt kamerastativ, eller vad säger ni? Ni får en bild på min lilla älskling !


Kommentarer
Postat av: FotografoliviaOlsson

SV : Yes allt är bra med mig :)



Och om du vill får du gärna gilla mej här på facebook : www.facebook.com/pages/Oliviasphotolife/183354521705502

eller följa mej här på blogglovin : http://www.bloglovin.com/blog/2023620/en-tjej-med-stora-fotografdrommar



2011-02-19 @ 10:21:12
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0