Dag 2 - Min första kärlek - Filippa

Min allra första kärlek var när jag gick på dagis. Under dagistiden fanns det två killar, jag hade bestämt mig för att jag skulle gifta mig med båda två dessutom. Men min först riktiga kärlek var när jag gick i sjuan. Han gick i min klass. Vårt förhållande var ganska komplicerat. För även om vi aldrig hade uttalat orden så var vi på sätt och vis tillsammans. När det senare tog slut trodde jag att min värld hade gått sönder. Men jag märkte såsmåningom att det kanske var bäst så, och efter det spanade jag in nya killar och nu har jag träffat min nuvarande pojkvän.


Kärlek är kanske inte alltid det lättaste, men det är trots allt något vi inte kan klara oss utan.

Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0