Dag 4 - Min syster - Emma

Hej !
Haha sitter här ochskrattar efter att ha läst Filippas inlägg. Mina skämmt är ju bäst !
Men Filippa är en underbar person. Nästan alltid glad, pratsam, mistolkar ALLT, skrattar mycket och bäst. Haha, vi låter ju som värsta kommpisarna. Men de är lite så det är. När vi inte bråkar så passar vi ganska bra som syskon. Vi har alltid roligt tillsammans, gillar samma saker och sånt. Vi kan snacka om allting med varandra, allt från t.ex killar och kärlek till mode och tv-program. Hon är nog den storasyster som alla önskar sig. Haha, som vi har fått en ny rektor i vår skola. Då kom han fram till mig och fråga om det var jag som hette Emma och hade en storasyster som hette Filippa. Då sa han att jag nog hade sveriges bästa storasyster. And i think it is true.
Men om vi bråkar snart så kommer jag säkert säga att "Jag bara skrev dethär för att det skulle låta gulligt." Men så är det inte.



Everything comes from the heart.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt att skratta! :D

2011-02-22 @ 18:29:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0