Dag 7 - Din favoritkändis och den kändis du hatar - Filippa

Oj oj oj... Den här listan är verkligen svårare än vad jag trodde förut. Min favoritkändis, jag har helt ärligt ingen aning. Men jag måste ju säga att jag är väldigt svag för Taylor Lautner så han är nog på sätt och vis en favorit. Snyggingen är ju så het som Jacob Black i Twilightfilmerna. Älskar honom! Haha, nej men seriöst så är han ju en utav de snyggaste killarna jag någonsin har sett.



Däremot tycker jag inte om Justin Bieber (eller hur efternamnet nu stavas). Till skillnad från många andra tjejer är jag inte kär i honom. Jag vet inte varför, men jag har aldrig tyckt om honom. Förr va Emma på min sida i det här fallet, men nu har hon bytt "sida" och börjat lyssna på hans musik!

Vad tycker ni om Taylor Lautner och Justin Bieber?

Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0