Pocsisters härmar resten av bloggvärlden



Ska alldelles snart fortsätta plugga svenska. Men först tänkte jag bara meddela er läsare om en ny grej som kommer upp här på bloggen. Vi ska ju såklart härma alla andra och göra en sån där lista. Ni vet, Dag 1, Dag 2 osv. ;)

Dag 01 – Presentation av mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Mina syskon
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 - Om jag levde för 100 år sedan skulle jag..
Dag 07 – Min favoritkändis respektive den kändis jag hatar
Dag 08 – Åtta saker om mig själv
Dag 09 - 10 favoriter
Dag 10 - 10 låtar som får mig att känna mig på 10 olika sätt
Dag 11 - Mina favoritbloggar.
Dag 12 – 5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om
Dag 13 - Min vecka
Dag 14 - Vad som finns i min väska
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Ett favoritminne
Dag 18 - 5 saker jag vill lära mig och 5 saker jag velat lära mig som jag nu kan
Dag 19 - Något jag ångrar
Dag 20 – Hur man vinner mitt hjärta
Dag 21 – 5 favoritplagg
Dag 22 - Något som upprör mig
Dag 23 - Något som känns bättre
Dag 24 - Något som får mig att gråta
Dag 25 - Ett bra minne
Dag 26 – Min största rädsla
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Något som jag saknar
Dag 29 - Min tro
Dag 30 - En sista stund

Puss och Kram Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0