Pluggtips del 2

Hej hej!
Här kommer del 2 bland mina pluggtips :)

Unna dig själv något gott. Visst kan man sitta och småmumsa på något smaskigt medans man pluggar, men jag måste nog säga att det funkar bättre att plugga ett tag och sen ta paus och då äta något smaskigt. Jag brukar själv äta lite glass i pauserna när jag pluggar ;) Eftersom jag tar tid när jag pluggar brukar jag ställa in mig på att plugga i en timme och sen ha en halvtimmes paus. Det gör att man blir mycket mer peppad på att plugga den där timmen och du kommer plugga på bättre eftersom du vet att du har något att se fram emot. Så fyll frysen med glass eller kakfatet med smaskiga kakor och sätt sen igång att plugga!

 


Kram Filippa ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ja för man vet ju aldrig! :D

2011-03-11 @ 16:41:51
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0