Bilder från Västerås

Hej!
Först vill vi säga förlåt såå mycket för att vi inte har presenterat vinnaren i Bloggsvarstävlingen än. Men här hittar ni vinnaren och hon är också kontaktad nu.

Glömde att ta med kameran till dansuppvisningen, vilket var lite synd. Annars hade ju ni kunnat få se bilder när Emma dansade. Jaja, det får ni väl se någon annan gång då. Istället får ni se de få bilder jag har från Konfirmandstiftsdagen i Västerås som var i Lördags. Har dock inte så många alls, eftersom jag hade glömt att ladda telefonen och inte hade så mycket batterier och kameran fick stanna hemma.







Vi miljöpysslade och gjorde ljuslyktor av läskburkar som vi sen använde under Earth Hour.



Min otroligt fina ljuslykta^^



Sen blev jag och Oliwia fotograferade för en reklam för Inte Som Du Tror. Haha, jag kan bara säga att det ska bli väldigt kul att se de bilderna. Han sa åt oss att göra något så galet som möjligt^^

Filippa ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Vad roligt att ni är med och tävlar om att bli dagens blogg!

Vi utser vinnarna imorgon + kör igång en ny omgång, så kika in då! :)



Lycka till!

/Smilinggirls

2011-03-29 @ 22:23:01
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0