Dag 4 - Mina syskon - Filippa

Tja, vad ska jag säga om mina syskon...? Ni vet ju förhoppningsvis allihopa att Emma är min lillasyster? Och ni vet väl lite grann om henne iallafall? Visst finns det stunder när vi inte är bästa kompisar, men för det mesta är hon rätt så cool och rolig. Okey, jag får väl erkänna att hon är grymt cool och jättekul. Emma, du är en så härlig människa. När vi laddade upp inför starten i lördags till exempel. För er som inte förstår så kan jag säga att Emma verkligen hjälpte mig och peppade mig så grymt mycket. Tack lillasyster! Men till er som inte känner Emma kan jag bara säga, när hon drar ett av sina hemmagjorda (och urusla men ändå roliga) skämt så är det svårt att inte skratta. Hon är en så glad person och det är så charmigt när hon kommer på ett skämt som hon drar och gapskrattar igenom hela skämtet så att man inte hör ett ord av vad hon säger. Haha! Lilla gumman, riktigt gullig är du!

Kram på dig lilla busunge! ;)


Vi kan ha rätt kul ihop vi två Emmis!

Puss Filippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag undrar om du ville vara med i min nya tävling=)

kika in för mer info=)!!



Ha en fortsatt trevlig dag!!!

2011-02-21 @ 14:52:57
URL: http://rabrobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0