Dag 5 - Vad är kärlek?

Vad är kärlek?
Jag kan börja inlägget med att snabbt säga att jag och min pojkvän just har gjort slut med varandra så det här kan bli lite tufft att skriva om... Men jag tror nog att det ska gå.

Kärlek är inte något som man kan beställa
Kärlek är inte något som man kan köpa
Det är något som man kan få från den man älskar.

Kärlek är någonting som vi människor behöver, vi klarar oss helt enkelt inte utan kärleken. Det är något underbart som inte riktigt går att beskriva. Känslan av att känna sig älskad och omtyckt finns där hela tiden. Och när man ser den där speciella personen så börjar hjärtat leva ett eget liv och den där härligt lyckliga känslan i magen kommer igen. Man kan inte tänka ordentligt och man blir nervös. Eller det är klart, det är ju inte så för alla, men nu skriver jag hur jag känner det och hur jag tror att många andra känner det.

Kärleken är nog ganska konstig ändå...
Något som jag inte riktigt kan förstå...
Men jag älskar den ändå...



Kram på er!
Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0