Mobilbloggs app snart tack!

Heeeej!
Förlåt för att det har varit så otrolig dålig bloggning den senaste tiden. Jag tänkte bara meddela er alla att jag - och Emma- lever fortfarande! Haha, nej men det blir så himla svårt att hinna blogga under slalomhelgerna och allt. Men vi ska bli bättre på det och så hoppas vi på att Blogg.se släpper sin mobilbloggs app till IPhone så att vi kan blogga genom IPhonarna också. Det vore grymt skönt att kunna göra det så att man inte får den där stressen. "Hm... Ska jag blogga eller äta frukost? Nej, om jag inte äter frukost blir det så jobbigt så jag gör det istället..." ;) Haha, förstår ni vad jag menar?


Gammal bild på mig

Filippa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0